3 září

Low carb lívance

1  komentářů

aneb pořádná snídaně, která ti vystačí na půl dne<img role=

low-carb-livance-s-boruvkami

Dřív jsem si dělávala hodně sacharidové snídaně. Odjakživa jsem je měla ráda a byla jsem spokojená. Jenomže občas se mi stávalo, že i když bylo jídlo kaloricky vydatné, tak jsem dostala do 2-3 hodin hodně velký hlad. A to po spořádání třeba 600 kcal úplně nechceš.

Tak jsem zkusila změnu. Snídani, která se bude skládat převážně z tuků a bílkovin. Můj pocit sytosti byl o dost stabilnější a vydržel mi i na 5 hodin. Líp jsem se soustředila na práci nebo trénink, protože mě nerozptyloval hlad.

Dneska už mám ve svých snídaních sacharidy zpět, ale důsledně si hlídám bílkoviny a o dost vyšší dávku kvalitních tuků než tomu právě bývalo dříve. Každopádně tahle low carb verze lívanců byla opravdu výborná a ráda se k ní vracím! 🙂

Vyzkoušej, ochutnej, posuď sama!

Ingredience označené * mám z Goodie, kde ode mě máš s kódem domi slevu na každý nákup💚.

INGREDIENCE

(na 1 porci)

 

POSTUP

Všechny ingredience kromě borůvek, džemu a jogurtu smíchej dohromady, v případě potřeby můžeš těsto trochu naředit vodou. Vylívej na pánev potřenou Ghí do tvaru lívanečků a smaž je do zlatava. Poté na talíři dozdob borůvkami, jogurtem a džemem a můžeš baštit.


Mohlo by se ti také líbit

Palačinky s nutellou

Palačinky s nutellou

Kokosová smoothie bowl s banánem a čokoládou

Kokosová smoothie bowl s banánem a čokoládou

Diskuze je uzavřena.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}